wtorek, 19 lutego 2013

Zaczarowany ogród

Witajcie!!!

Nie wiem, czy to dobrze, czy źle, ale w tym tygodniu jesteście skazani na mnie :)

Mój maratonik zacznę od dwóch prostych, romantycznych prac
wykonanych z kolekcji Zaczarowany Ogród.

Pierwsza to karteczka z grafiką vintage
Uwielbiam te różane motywy na papierze.




Drugą pracą jest kopertówka. 




Także widzicie, Kochani Zaczarowany Ogród mnie oczarował.
Mam nadzieję, że Was także.

Poniżej papierki w całej okazałości.

                            
                                 Zaczarowany Ogród 07 ZO
Zaczarowany Ogród 09 ZO

Dziękuję za uwagę.
Pozdrawiam  cieplutko.
Pasja Kati

2 komentarze:

  1. Pierwsza praca idealna, wszystko to co lubię w jednym :-) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne sa rzeczywiście , a kopertowka jak widze nie musi mieć przeszyc ,,, cieszę się bo chce spróbowac kiedyś a maszyna to nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)