poniedziałek, 13 lipca 2015

Garść wakacyjnych inspiracji

Witajcie kochani! Ja się co prawda "urlopuję", ale nawet wtedy, gdy odpoczywam, mam ze sobą troszkę przydasiowych zabawek ;-) Mój dzisiejszy wpis będzie mieć klimat wakacyjny. Najnowsze kolekcje Magicznej Kartki, czyli "Jak Malowana" w obu wersjach, są idealne na letnie tworzenie. Mnie posłużyły do zrobienia dwóch ślubnych kartek. Pierwsza w soczystej czerwieni zachodzącego słońca:


Jak Malowana I 05,

Druga w delikatnym fiolecie i pastelowej żółci:



Jak Malowana II 16, Jak Malowana II 13, Róże piankowe 25mm - ecru shabby 6 szt., Polne kwiatuszki z pręcikami - fioletowe 12 szt.

Nieco morski klimat ma komplet na jubileusz kapłaństwa. Ale kotwica to również symbol wiary i zaufania, więc pasowała mi idealnie do tej okazji:



Wyspa Motyli WM08, Morskie Opowieści 006, Morskie Opowieści 011

Lato to czas podróżowania. Najczęściej podróżujemy samochodem, a do tego trzeba mieć prawo jazdy. Ja już nie wyobrażam sobie, że mogłabym funkcjonować bez tego uprawnienia, a niedawno miałam okazję stworzyć bony podarunkowe na lekcje nauki jazdy:


Mali Odkrywcy 014 - boy

I tym zmotoryzowanym akcentem żegnam się z Wami, życząc Wam cudownego wypoczynku, inspirujących podróży oraz znalezienia chwilki na relaks przy cięciu papierów :-)

1 komentarz:

  1. Przecudne kolory, letnie, wiosenne, inspirujące:) A te bony cudne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)