piątek, 25 września 2015

Zachować wspomnienia

Witajcie :)

Wspomnienia są ulotne.
Ja kocham ubierać je w piękne papiery,
róże, koronki, tekturki.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was mini albumik,
Powstał na tekturkach z opakowań jakich używa MK.

Najpierw obkleiłam każdą tekturkę, następnie dobrze pogessowałam brzegi,
potem wybrałam maskę którą przyozdobiłam każdą stronę.


A oto efekt końcowy:






Materiały:

Zestaw Wyspa Motyli Różyczki Piankowe - Jasny Róż 12szt , Różyczki papierowe - Ecru 24sztOrnamenty - Bordery (W.OR06)Ornamenty - Zestaw I (W.OR01)Lilie Pastelowy Róż Papierowe 6szt


Przypominam o trwającym wyzwaniu 
i dziękuję bardzo za dzisiejsze odwiedziny oraz za ciepłe przyjęcie po przerwie :)

Pozdrawiam
Aneta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)