czwartek, 21 stycznia 2016

Pamiętajmy o Dniu Babci i Dziadka

Witajcie!!

Dzisiaj mamy dla Was nieco więcej inspiracji, niż zwykle - 
z okazji dzisiejszego Dnia Babci i jutrzejszego Dnia Dziadka
inspiracje swoje przygotowały dla Was Kasia i Marta (a nie zdarza się to często ;))

Ja przygotowałam dwa niemal identyczne mini albumy 
na samodzielnie sklejonej bazie. Namęczyłam się bardzo, 
żeby wszystko ładnie wyglądało i dobrze się trzymało, 
ale za to ozdabianie to była czysta przyjemność! 
Wystarczyły piękne papiery Magicznej Kartki w odcieniach brązu i błękitu 
oraz tekturki, które potuszowałam brązowym tuszem, 
uzyskując lekko vintage'owy charakter :-)



Albumiki mają wymiary 10x15 cm i są przeznaczone na zdjęcia w rozmiarze 9x13. 
Po jednej stronie znajduje się zdobienie, 
druga strona w całości przeznaczona jest na zdjęcie.






Jak widać, zdobienia są bardzo delikatne, 
nie chciałam odciągać uwagi od przepięknych zdjęć z sesji niemowlęcej, 
które znajdą się w albumikach :-)


Do wykonania albumików wykorzystałam cudne papiery Magicznej Kartki:


Marta z kolei przygotowała cudne kartki,
w pięknym, charakterystycznym dla siebie stylu,
pełne kwiatów i jak to u niej bywa - motyli.
Która z kolekcji, jak nie Wyspa Motyli najlepiej nadaje się dla Marty? :)












Pamiętajcie, że trwa nasze pierwsze tegoroczne wyzwanie Nowy Początek!
Macie jeszcze trochę czasu, by bawić się z nami
i dać sobie szansę na wspaniałą nagrodę,
zapraszamy! :)

2 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)