czwartek, 13 października 2016

Pastelowo i radośnie na ślub i chrzciny

Witajcie!

Dziś przybywam z dwiema kartkami - tym razem także są to kartki nietypowe pod względem kolorystyki i motywów, jak na okazje, na które zostały stworzone ;-)

Pierwsza z nich to kartka ślubna - pełna pastelowych, ale radosnych barw i miłosnych motywów. Kartkę przygotowałam na ślub koleżanki: szalonej, radosnej dziewczyny, która uwielbia kolorowe rzeczy ;-) Akwarele plus piękne papiery Magicznej Kartki dały radę! A metoda paper-piecnig to idealny sposób na pozbycie się zalegających w pudle ścinków ulubionych papierów :-)



Stempelek-balon oraz serduszka podkleiłam na kosteczkach dystansowych,
dla uzyskania efektu trójwymiarowości. 
Kółka wycięte z papieru urozmaiciłam perełkami w płynie, a te tekturkowe zostawiam
w ich naturalnej postaci. Pierwszoplanowy kwadrat to papier do akwareli potraktowany Ecolinami.
Fioletowo-różowe tło kartki to przepiękny papier Magicznej Kartki
z kolekcji Rajskie Sonety.


Druga kartka powstała na Chrzest Święty dla małej, słodkiej dziewczynki.
Kartka jest bardzo prosta, cała kompozycja opiera się na warstwowym ułożeniu ramek różnej wielkości i o zróżnicowanych kształtach.



Nie zamieściłam tu typowych dla tematyki chrzcielnej motywów,
ani nie zdecydowałam się na tradycyjną białą lub biało-różową kolorystykę.
Postanowiłam połączyć pastelowy róż z uroczymi kropeczkami oraz
deski z koronkowym wzorem. Całość ożywia duży, różowy kwiat.
A serduszko? Serduszko dodałam, by kartka korespondowała z tą wcześniejszą -
ponieważ chrzciny i ślub odbywały się tego samego dnia
i dotyczyły tej samej rodziny :-)


Na dziś to już wszystko,
dziękuję że byliście tu ze mną! :-)

Oto produkty Magicznej Kartki,
dzięki którym wykonałam powyższe prace:


Pozdrawiam gorąco!
Kasia


11 komentarzy:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)