wtorek, 3 kwietnia 2018

Blejtram ze zdjęciem / Canvas with photo

Witajcie kochani!
Hello, beloved!

Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić pracą, którą zrobiłam na urodziny koleżanki. 
Jest to blejtram w rozmiarze 30 x 40 cm, w którym dominują dodatki z arkusza z kolekcji Magicznej kartki Obietnice. Blejtram pomalowałam farba kredową w kolorze ivory - kość słoniowa. Następnie ozdobiłam go kwiatami z materiału i elementami z masy piankowej. Na koniec pracę pociapałam białym gesso i pochlapałam brązową farbą akrylową.
Today, I would like to share with you a project I have made for my friend's birthday.
This is a canvas size 30 x 40 cm, in which the main part are playing addictives cut out from the sheet of the collection of the Magiczna Kartka Promises. I have painted the canvas with chalk paint - off-white. Then I have decorated it with flowers made of fabric and clay elements. In the end, I was sprinkled on a white gesso and I was splashing with brown acrylic paint.

Zapraszam do obejrzenia
Please see all photos












W pracy wykorzystałam:
I have used:


Pozdrawiam serdecznie :)
Warm greetings :)


1 komentarz:

  1. Wspaniała, wiosenna kartka. Samodzielnie zrobiony prezent na pewno sprawi dużą radość solenizantce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)